Selasa, 13 Februari 2018

MASIHKAH KAU INGAT?

Semenjak Mahathir menjadi PM bermulalah maki memaki, hina menghina, Anuar terlampau angkuh hingga menghina ATGNA ulamak kambing,  ulamak jumud dan bermacam macam cacian dan penghinaan terhadap PAS, Anuar lupa diri, selepas dari tahanan masa student PASlah yg memberi ruang pentas untuk menaikkan Anuar, *Anuar lupa segala usahasama TGHH dan Almarhum Ust Fadhil Noor dan beberapa orang lagi menghidupkan ABIM*, apabila Anuar dipancing oleh Mahathir untuk masuk Umno, beliau menyerang PAS bermacam cara, *orang ramai terpengaruh dengan fitnah Mahathir dalam isu kafir mengkafir*, mulalah PAS dihina, apabila Anuar dijatuhkan ketika menjawat jawatan TPM atas tuduhan palsu yg dicipta oleh kroni Mahathir, Anuar mengemis bantuan PAS, dengan pengakuan kesedaran atas kesalahan meghina ATGNA dan diatas permohonan maaf PAS dengan lapang dada membantu menghidupkan PKR.

Dari situ bermulalah PR hingga PKR diberi peluang oleh PAS untuk memerintah Selangor. Apabila PAS keluar dari PR mulalah gambar TGHH diolah menjadi anjing, babi dan sebagainya, berserta makian dan penghinaan. Selepas ketiadaan ATGNA, penghinaan, cacian dan makian dilemparkan pula kpada TGHH hingga sekarang, ditambah pula dengan permainan Mat Sabu.

Apabila dibalas balik oleh ahli PAS maka dikata PAS tidak Islamik kerana memaki dan mencarut.Kerana memaki mencarut itu amalan kafir, kini Mahathir dan penyokongnya pula menyambung drama mereka yg dilatih dan diajar semasa masih didalam Umno. Dari apa yg dilihat sekarang merekalah yg mengikut amalan kafir menghina Islam. Dari itu juga telah menyerlahkan golongan munafik , fasik, zalim, kafir, kufur dan murtad.
*Ini bukan dari kata2 PAS yg mengatakan semua itu, tetapi mengikut apa yg dikhabarkan melalui Quran dan Hadith. Merekalah sendiri yang menkafirkan diri sendiri atas tindakan mereka*.

Melalui lukisan di PWTC itu menampakkan *Umno dibawah Najib sekarang masih tidak sedar diatas pengkhianatan dan kecelakaan yang dilakukan*.Ternyata hanya PAS yg cuba sedaya upaya untuk mempertahankan agama, mempertahankan maruah bangsa dan menyelamatkan negara.
Dengan demikian kiranya ada lagi Melayu yg mengaku Islam menyokong Umno dan semua parti yg menentang PAS lebih baik berhenti lah menjadi manusia.

*(atom)*

#Allahummasolli_ala_SaiyyidinaMuhammad
#MAMPUCentre
#BPMSlillahitaala
#SEJAHTERAbersamaISLAM