Selasa, 1 April 2014

PAS: Insiden Memali konspirasi kerajaan


PAS hari ini menggesa siasatan semula ke atas insiden Memali 1985 selepas mantan Timbalan Perdana Menteri, Tun Musa Hitam mendedahkan bahawa Tun Dr Mahathir Mohamad berada di Malaysia dan bukannya di China semasa kejadian berkenaan.

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar, berkata pendedahan Musa itu memperlihatkan kejadian Memali sebagai satu konspirasi kerajaan dan pembentangan Kertas Putih pada 1986 perlu ditarik balik.





Tahukah saudara-saudari tentang kisah Memali.

Mahathir adalah syaitan yang merancang pembunuhan Umat Islam secara besar-besaran di Malaysia. Beliau merupakan ahli kehormat Bilderberg, iaitu sebuah organisasi Zionis yang merancang semua konspirasi penghapusan Umat Islam di seluruh dunia. Mahathir bertopengkan Peace Global Perdana Organisation, Pekima dan UMNO bagi mengaburi mata Umat Islam tentang penglibatan beliau di dalam organisasi sulit Zionis. Beliau merupakan penyembah Dajjal nombor 1 di dalam negara kita.

Mahathir juga seorang ejen rahsia CIA. Beliaulah yang merasuah ramai orang untuk membuat konspirasi rusuhan 13 Mei. Beliau juga yang membuat surat layang dan mengedarkan kepada askar, polis, UMNO dan mahasiswa bagi memfitnah Tunku Abdul Rahman. Ketika beliau dibuang daripada kabinet, beliau pernah tinggal di Australia dan dibiayai sepenuhnya oleh perisikan rahsia CIA. Ketika itu, beliau telah memburuk-burukkan Melayu dengan mengatakan bahawa Melayu adalah manusia yang paling pemalas di dalam dunia dan Melayu tidak tahu membuat jarum.

Manakala di Memali, beliau merupakan syaitan yang merancang pembunuhan Umat Islam di situ dan mengarahkan mahkamah supaya tidak melayan kes Memali ini.

Mahathir juga yang merasuah Tan Sri Rahim Noor dengan memberi wang sebanyak RM3.5juta bagi meletakkan racun di dalam makanan Anwar (yang ketika itu dimasuki lokap di atas tuduhan yang tidak pernah dilakukan oleh Anwar sendiri).

Pada tahun 1999, Mahathir menulis surat kepada PM Israel dengan memberi ucapan tahniah dan meminta Ehud Barak supaya memujuk Madelene Albright supaya memberi dana daripada tabung Clinton untuk membiayai UMNO dalam pilhanraya umum Malaysia dan membunuh semua Gerakan Islam di Malaysia.

Jangan percaya terhadap semua temberang di dalam media massa tajaan Tun Dr Mahathir .

Kini APCO menjelma. Maka sudah pastinya Umat Islam akan ditindas lebih dahsyat daripada kisah Memali tahun 1985.

Peristiwa Memali - YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=lCqOkl210mE