Sabtu, 4 Mei 2013

Bukti Pengundi Hantu Diangkut Naik Kapal Terbang Sewa Khas!!!



Ini dia pengundi penentu masa depan negara yang telah berjaya kami rakamkan aksi mereka di KLIA, Mereka dibawa menaiki van RISDA untuk dihantar ke lokasi rahsia, Pengundi inilah yang akan memenangi UmnoBN 5 mei ini jika Pakatan Rakyat memandang isu inih denan remehnya. Maka dengan itoh, Pakatan Rakyat haruslah bekerja keras dengan lebih lagi untuk menyekat para pengundi penentu masa depan negara ini. 

Kepada bakal pengundi yang serius lagi menseriuskan, Kamuk semuah harus membantu Pakatan Rakyat untuk menyekat pengundi-pengundi import tajaan UmnoBN ini untuk ke pusat pengundian dengan niat untuk menganggu proses demokrasi di negara kita, Pengundi harus datang awal untuk ke pusat mengundi dan selepas kalian sudah pun melakukan kewajipan untuk negara, Diharuskan kalian janganlah terus balik pulok, Tunggu sahaja dikawasan tempat kalian mengundi untuk menjadi mata-mata agar pengundi import tajaan UmnoBN ini tidak berani melakukan penentu masa depan negara kita yang dicintai inih. Sekian.


PROJEK IC UMNOBN - PENGKHIANAT NEGARA
Projek IC @ http://youtu.be/XUBUJ7yik60 Projek IC mengancam bukan sahaja negeri Sabah malahan seluruh negara. Mungkinkah ia sudahpun dimulakan di Semenanjung untuk menawan balik Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan? Jangan biarkan mereka tentukan masa hadapan kita. Ubah! Sumber http://youtu.be/ul7dmkBemjM

BUKAN SAJA DAPAT IC..TAPI DAPAT DUIT RM500..

Ramai RAKYAT SABAHAN tahu Pasal PROJEK IC.. Tapi masih undi UMNO-BN.. Kerana hanya "duit tambang" yang di beri UMNO-BN ..

UNDI UMNO-BN sama seperti Menyokong Projek IC di SABAH