Isnin, 2 November 2015

ANCAMAN YANG TIDAK LAGI BOLEH DIPANDANG RINGAN




ANCAMAN YANG TIDAK LAGI BOLEH DIPANDANG RINGAN
Masyarakat Arab memang sudah terbiasa dengan pertumpahan darah, khususnya kesan peperangan saudara. Permusuhan yang membawa kepada pembunuhan antara puak Syiah dan Sunni juga sudah menjadi lumrah bagi mereka.
Namun begitu, pergolakan ganas ini mungkin kurang diambil berat oleh masyarakat kita, khususnya yang kurang menjenguk berita dan pergolakan di luar negara.
Gambar hiasan adalah merujuk kepada salah satu dari beberapa siri perkongsian tentang ajaran Syiah. Ia telah dibaca sekitar 5 juta, lebih 24,000 share, lebih 6,000 Like dan 5,500 komen sejak beberapa hari lalu.




Apa yang membimbangkan kita ialah kaedah kobaran semangat mereka yang luar biasa sehingga berjaya 'menghilangkan' akal waras masyarakat kita. Telitilah semua bukti yang disertakan. Selain dari berjaya merasuk minda sehingga sanggup mencederakan diri sendiri, pengikut mereka juga sanggup makan tahi...
Apabila komen-komen seperti di 'print screen' ini mula meledak, kami lihat ia seperti satu 'red flag' bagi kita semua. Seperti ada yang tidak kena apabila ada yang sanggup mengeluarkan kenyataan terbuka seperti itu.
Banyak juga dari ribuan komen itu yang menceritakan keberadaan jemaah Syiah ini di kampong mereka. Mereka ada masjid sendiri dan bebas melakukan ibadah ritual mereka yang jelas jauh berbeda dengan 'ritual biasa'.
Ironinya, banyak pula gerakan sesat seperti ini telah berjaya merasuk kakitangan kerajaan, termasuklah dari kalangan anggota penguatkuasa.
Kita harap dan kita rayu agar pihak penguatkuasa lebih peka dengan perkembangan ini dan mengambil tindakan 'pasti' sebelum segalanya terlambat.
Kami yakin ini bukan lagi perkara remeh bahkan boleh menggugat keselamatan anak cucu kita jika tidak ditangani dengan kadar segera.
Innalillahiwainnailaihirojiun.
WARGA PRIHATIN

Kalau sudah menjunjung iblis sebegini adakah mereka Islam?



ASTAGHFIRULLAH...Hanya orang yang tidak berakal dan yang malas berfikir sahaja yang akan sanggup jadi pengikut Syiah.Semuga mereka mendapat hidayah untuk segera kembali ke pangkal jalan.Kredit buat siapa sahaja yang menyunting video ini. Semuga usaha murni anda diberkati.WARGA PRIHATIN
Posted by Warga Prihatin on 21hb Oktober 2015


'' Ulama Syi'ah : '' Orang - orang kafir lebih baik daripada Abu Bakar & UmarAnjing ariel sharon lebih baik dari Abu Bakar&Umar ''.
Posted by Syi'ah Adalah KAFIR on 6hb April 2015

'' Ulama Syi'ah : '' Orang - orang kafir lebih baik daripada Abu Bakar & Umar Anjing ariel sharon lebih baik dari Abu Bakar&Umar ''.