Selasa, 19 Januari 2021

Rahsia Menyapu Minyak Ke Telapak Kaki

Seorang wanita menulis bahawa datuk saya meninggal pada usia 87 tahun, tidak mengalami sakit belakang, tidak sakit sendi, tidak sakit kepala, tidak mengalami kehilangan gigi, setelah dia mula mengatakan bahawa dia mempunyai seorang lelaki tua ketika dia tinggal di Calcutta. Telah menasihatkan saya meletakkan batu di landasan kereta api untuk menggunakan minyak di telapak kaki saya ketika tidur. Ini adalah satu-satunya sumber rawatan dan kecergasan saya.

Seorang pelajar mengatakan bahawa ibu saya berkeras untuk menggunakan minyak dengan cara yang sama. Kemudian dia mengatakan bahawa ketika kecil, penglihatannya menjadi lemah. Semasa dia meneruskan proses ini, cahaya mata saya secara beransur-ansur menjadi sempurna dan lebih sihat.

Seorang lelaki yang merupakan ahli perniagaan menulis bahawa saya pergi ke Chitral untuk bercuti. Saya tidur di sebuah hotel di sana. Saya tidak boleh tidur. Saya mula berjalan di luar. Penjaga lama yang duduk di luar pada waktu malam mula bertanya kepada saya, “Apa masalahnya?” Saya kata saya tidak boleh tidur! Dia tersenyum dan berkata, “Adakah anda mempunyai minyak?” Saya berkata tidak, dia pergi dan membawa minyak dan berkata, “Urut telapak kaki anda selama beberapa minit.” Kemudian dia mula berdengkur. Sekarang saya kembali normal.

Saya mencuba urutan minyak ini pada tapak kaki sebelum tidur pada waktu malam. Ini menjadikan saya tidur lebih lena dan melegakan keletihan.

Saya mengalami masalah perut. Setelah mengurut dengan minyak di tapak kaki, masalah perut saya sembuh dalam 2 hari.

Sebenarnya! Proses ini mempunyai kesan ajaib. Saya mengurut telapak kaki dengan minyak sebelum tidur pada waktu malam. Proses ini memberi saya tidur yang sangat santai.

Saya telah melakukan muslihat ini sejak 15 tahun yang lalu. Ia menjadikan saya sangat mengantuk. Saya juga mengurut telapak kaki anak-anak saya dengan minyak, yang menjadikan mereka sangat gembira dan sihat.

Kaki saya sakit. Saya mula mengurut telapak kaki dengan minyak zaitun setiap hari selama 2 minit sebelum tidur pada waktu malam. Proses ini membawa kelegaan dari sakit di kaki saya.

Kaki saya selalu bengkak dan ketika saya berjalan, saya selalu letih. Saya memulakan proses mengurut minyak ini pada tapak kaki sebelum tidur pada waktu malam. Hanya dalam 2 hari, bengkak kaki saya hilang. 10 Pada waktu malam, sebelum tidur, saya melihat hujung minyak urut di telapak kaki dan mula melakukannya. Ini membuatkan saya tidur dengan lena. 1 1. Ia adalah perkara yang indah. Petua ini lebih baik daripada pil tidur untuk tidur yang nyenyak. Sekarang saya tidur dengan tapak kaki minyak setiap malam. 12 Kaki datuk saya mengalami sensasi terbakar dan sakit kepala. Pada masa dia mula menggunakan minyak labu di telapak kakinya, rasa sakit sudah hilang.

Saya menghidap penyakit tiroid. Kaki saya sakit sepanjang masa. Tahun lalu seseorang mencadangkan saya mengurut minyak di tapak kaki sebelum tidur pada waktu malam. Saya melakukannya secara kekal. Sekarang saya secara amnya pendiam.

Kaki saya mendengar. Saya mengurut telapak kaki dengan minyak selama empat hari sebelum tidur pada waktu malam. Terdapat perbezaan yang besar.

Saya menghidap buasir dua belas atau tiga belas tahun yang lalu. Rakan saya membawa saya ke seorang bijak yang berumur 90 tahun. Dia menyarankan menggosok minyak di telapak tangan, di antara jari, di antara kuku, dan di kuku dan berkata: Tambahkan empat hingga lima tetes minyak ke pusar dan tidur. Saya mula mengikuti nasihat Hakim sahib. Saya sangat lega. Petua ini juga dapat menyelesaikan masalah sembelit saya. Keletihan badan saya juga hilang dan saya berasa santai. Menghalang berdengkur.

Urutan minyak di telapak kaki adalah hujung yang dicuba dan diuji.

Mengurut tapak kaki dengan minyak membuatkan saya berasa mengantuk.

Saya mengalami sakit di kaki dan lutut. Sejak saya membaca hujung minyak urut di telapak kaki, sekarang saya melakukannya setiap hari, ia membuatkan saya mengantuk.

Sejak saya mula menggunakan preskripsi urut minyak di telapak kaki sebelum tidur pada waktu malam, saya mengalami sakit belakang. Sakit belakang saya sudah reda dan alhamdulillah saya telah tidur lena.

Rahsia Mughal adalah seperti berikut:

Rahsia itu sangat sederhana, sangat pendek, sangat mudah di mana sahaja dan untuk semua orang. Sapukan minyak, mustard atau zaitun, dll di telapak kaki dan seluruh kaki, terutamanya selama tiga minit di tapak kaki dan tiga minit di telapak kaki kanan. Jangan lupa mengurut telapak kaki pada waktu tidur, dan mengurut anak-anak dengan cara yang sama. Jadikan ia sebagai rutin seumur hidup anda. Kemudian lihatlah kepenuhan alam. Anda menyisir sepanjang hidup anda. Mengapa tidak sapukan minyak pada tapak kaki.

Menurut perubatan Cina kuno, terdapat sekitar 100 titik akupresur di bawah kaki. Organ manusia juga disembuhkan dengan menekan dan mengurutnya. Dia Refleksologi kaki

Dikatakan. Terapi urut kaki digunakan di seluruh dunia.

Sila sebarkan maklumat ini sebanyak mungkin.