Sabtu, 22 Disember 2018

UNTUK MENJAGA PERPADUAN DAN KEHARMONIAN NEGARA DGN KASIH SAYANG MENTERI PERPADUAN HARUS DILUCUTKAN JAWATANNYA DENGAN SEGERA BAGI MENGELAKKAN KEKERUHAN KEADAAN!!

Bila kita mahu hak dan bercakap bab keadilan kita sebagai orang melayu islam akan didangkal oleh puak2 kafirun malah yg lebih dahsyat melayu2 islam munafiqin juga tanpa segan silu "MEMIJAK" bangsanya sendiri..

Sudah penat sy melihat dengan keharuan politik negara sekarang ini jika kita menjadi pemerhati dan penganalisa politik.
Malah apa yang jelas dengan pemerintahan Malaysia Baru sudah nampak kepincangan walaupun mereka merasa GAH ada duduk sebagai pentadbiran negara.Seolah2 mereka langsung tiada nilai atau maruah jati sebagai seorang melayu islam.

Jika dilihat dari sudut kes kuil yang melanggar keputusan mahkamah dilihat dalam konteks perkauman.Malah ada suara2 Menteri melayu islam munafiqin menterjemahkan ianya sebagai satu trajedi ditafsirkan sebagai ketentuan takdir dr ILLAHI padahal ianya sudah dikategori satu pembunuhan yang jelas.Sy tertanya mana suara2 SUHAKAM yang beria2 mengatakan menjaga Hak Asasi Manusia???
Isu ICERD SUHAKAM berani melalak siap buat program lagi.

APAKAH PERANAN SUHAKAM???

Malah ada melayu islam munafiqin bersekongkol dengan kafirun dalam menambah api menyatakan pelbagai sudut persepsi mereka hanya untuk menutup kesalahan yang dilakukan oleh GURU PEKONG mereka.

Malah apabila rakyat mahu keadilan untuk kematian arwah Adib ada menteri melayu munafiqin kata jangan cuba mengeruhkan keadaan dan jangan buat provokasi.
Sedangkan jika dilihat dari kes permula sebelum kematian arwah Adib sudah mula provokasi perkauman dari kafirun dengan mengatakan
-Melayu adalah pendatang
-Melayu adalah pemalas
-Melayu bukan asal dari tanah Melayu
-Ketuanan Melayu dipertikaikan
-Melayu dicaci dgn "p...mak"
-Malah yang lbh panas apabila satu video diluarnegara dijaja satu dunia mengatakan islam diMalaysia kejam dan zalim kerana mendikriminasikan kaum india dgn memaksa utk memeluk islam utk mendptkan kerja dijabatan awam.
-Institusi Islam digugat oleh bukan islam

Semuanya diciptakan provokasi adakah dari Melayu sendiri???
Malah yang baru berlaku apabila ada kafirun yang mahu PM menangani ICERD.Jadi kalau dilihat dari pelbagai sudut siapakah sebenarnya yang memulakan provokasi semua ini???

MELAYUKAH???
MELAYUKAH???
MELAYUKAH???

Adakah Menteri PERPADUAN yang dilantik memang layak menjaga perpaduan rakyat Malaysia yang berbilang kaum ini jika MENTERI PERPADUAN yang sebelum ini pernah memburukkan imej negara diseluruh dunia?

Adakah aman dan makmur Malaysia hasil dari pemimpin terdahulu tanpa isu kaum atau Malaysia Baru aman dari hasil pemimpin sekarang??

ICERD disuarakan oleh kafirun Dap melalui Hindraf yang kononnya menentang DISKRIMINASI KAUM.
Kononnya HINDRAF ini mahu menjadi HERO TAMIL dengan menyuarakan bahawa orang melayu mendiskriminasikan kaum mereka diMalaysia ini malah india miskin sbb melayu kuil diroboh sbb melayu malah banyak lagi.

Jadi sebagai rakyat Malaysia sy tidak mendengar bantahan dari Menteri2 Melayu munafiqin untuk bangkit dalam menjaga maruah MELAYU.
Malah ada juga "cucu khadam" cuba nak berikan "IDEA BERNAS" agar kouta bumiputera 80% dimansuhkan agar semua kaum ada hak samarata.

APAKAH SEBENARNYA POLITIK MALAYSIA BARU INI??

SIAPAKAH PEMILIK TANAH MELAYU INI??

Sy tertanya2 adakah menteri2 melayu dalam KABINET yg ada sekarang bukan Melayu??
Adakah telah wujud satu bangsa lain selain melayu kerana jelas hak melayu selalu dipertikaikan.

Bagi sy jika MENTERI MELAYU masih mahu duduk dlm golongan MUNAFIQIN lebih baik kamu tukar saja bangsa kamu dan agama kamu kerana ini sudah menjadi satu "PENGHINAAN" bagi kaum melayu islam..
Malah sy mahu Menteri Perpaduan dilucutkan jawatannya sebagai Menteri kerana tiada kreateria sebagai Menteri yang mampu menjaga keharmonian dan perpaduan yang berbilang bangsa dalam Malaysia ini.

Sy cadangkan kepada MENTERI MELAYU kamu harus sebulat suara utk menyuarakan perletakkan jawatan MENTERI PERPADUAN.

Jika kamu gagal ini jelas kamu adalah "Melayu2 BACUL" yang tidak menjaga kepentingan melayu yang sudah termaktub dalam PERLEMBANGAN NEGARA!!!

Kalau ikutkan isu pembunuhan melayu yang tidak terbela terlalu banyak yang disenyapkan dan disepikan.Jangan sampai nanti Malaysia nanti akan jadi diperintah oleh kaum minoriti dari kaum majority.

Kita bukan RACIST tapi sudah tiba masanya kita bangkit..Melayu terus menjadi mangsa dibumi sendiri.

#JUSTICE4ADIB
#pecatwathya
#bantahicerd

Salamiah Nasir
Pengerusi SRIKANDI Negeri
Ketua Penerangan Ummah Kedah

https://www.facebook.com/100015697505836/posts/455213705011876/